maandag 29 september 2014

Get Started....

This Poster Is For Sale At:  Jalien Cozy Living & Etsy



Het is misschien wel herkenbaar voor je, klusjes die moeten gebeuren maar al tijden op je To Do lijstje staan. Ik heb zo'n To Do lijstje met vele klusjes, klusjes waar ik echt zin voor moet maken.
Het is zo'n lijstje dat constant achterin mijn hoofd zit, waarvan ik weet dat ik er wat mee zou moeten gaan doen, maar waar ik op de een of andere manier geen energie of zin voor kan vinden.

Tot afgelopen weekend! De weerberichten bleven zo goed dat ik toen eindelijk de kwast weer eens heb opgepakt en de deur in ons tuinhuis en onze achterdeur voorzien heb van een nieuwe laag verf. 
Achteraf gezien vraag ik me dan toch altijd weer af waarom ik er zolang mee gewacht heb, het knapt er zo van op!

Ik denk dat ik toch maar wat vaker mijn energie bij elkaar veeg om wat klusjes van mijn To Do lijstje te doen, als ze klaar zijn geeft het me voldoening en hoef ik er in mijn hoofd ook niet meer mee bezig te zijn, dan brengt rust en nieuwe energie. 

Komende week hou ik de kwast dan toch nog maar even in handen, kan ik mooi de badkamer (eindelijk) echt afmaken en een begin maken met het opfrissen van de keuken! 


Heb jij nog een hoop klusjes liggen? 
Ik zou zeggen: 'Get Started, Make It Happen!'  


~♥~


It is perhaps familiar to you, chores that need to happen but stand for a long time on your to do list.
I have a To Do list with many chores, chores which I really need to make some time and find some energie for.
It is a list that is constantly runs in the back of my head, I know I should do something with it but I somehow can't find the energy to begin.

Until last weekend! The weather reports were so good that  I finally  picked up the paintbrush again and painted the door in our garden house and even have given our back door a new coat of paint. 
In hindsight, I'm always wondering why I've waited so long.... it looks so beautiful now!

I think I need to wipe my energy more often together, just to finish some more chores of my To Do list. It gives me satisfaction and that brings new energy.

Next week I'm keeping the brush in my hands, I will (finally)  finish the bathroom and really begin to refresh the kitchen!   
Do you still have a lot of chores to do?  
I'd say, 'Get Started, Make It Happen! "
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten