dinsdag 3 juni 2014

Decorate It Yourself: Country Gezelligheid 2 ~ ♥ ~ Country Cozyness 2

© Jalien Cozy Living
Bron Foto: Jalien Cozy Living


Zoals ik vorige week had beloofd, vandaag deel twee van mijn country gezelligheid bericht!
Aan de andere kant van de schouw heb ik, door gebruik te maken van een houten kistje, al een beetje het 'landelijke' sfeertje proberen neer te zetten. Aangevuld met wat gedroogde hortensia bloemen, 2 glazen flessen een een paar oude boeken. 
Mijn eerste (en tot nu toe laatste) mini quilt brengt kleur in het geheel en frist het geheel op! 

As I promised last week, today part two of my country coziness post!
(read the message from last week here)
On the other side of the mantelpiece I used a wooden box for a bit of  "country" ambience.
Complemented with some dried hydrangea flowers, 2 glass bottles and a few old books.
My first (and so far last) mini quilt brings color to the whole and refreshes it entirely!

Mijn gebruikte spulletjes zijn niet heel bijzonder, toch kun je hier een leuke decoratie mee maken.
Wees niet bang om diverse soorten spulletjes te gebruiken!
Als je gaat decoreren hou dan rekening met de kleuren die je gebruikt, kies kleuren die bij elkaar passen of het zelfde zijn, geef je decoratie een beetje extra pit door er een fris kleurtje aan toe te voegen! 

© Jalien Cozy Living
Bron Foto: Jalien Cozy Living

 My used Goodies are not very special, yet you can make a nice decoration with it.
Do not be afraid to use various kinds of stuff!
If you're decorating please pay attention to the colors you use, choose colors that match or are the same, give your decor a little bit extra  by adding a fresh coloring!

Heb je vragen over decoreren of problemen met decoreren van je huis?
Mail me gerust! Je mag ook foto's mee sturen met jouw 'probleem' ruimte, wie weet kan ik je wat tips geven! (gratis!)

Do you have any questions about decorating or problems with decorating your home?  
Please Email me! You can also send pictures along with your "problem" area, maybe I can give you some tips! (all for free!)

~ Irene ~







Geen opmerkingen:

Een reactie posten