zondag 20 april 2014

Fijne Paasdagen ♥ Lovely Easter



Pasen staat voor mij vooral in het teken van de kruisiging van Jezus en zijn wederopstanding, te weten dat hij zoveel van ons houdt en voor onze zonde gestorven is, maakt mij stil en dankbaar.

De kinderen kijken al erg uit naar het paaseieren zoeken en ik stiekem naar het paashaas spelen ;-)
We zijn door opa en oma uitgenodigd voor een gezellige paasbrunch en oma kennende heeft ze vast een heleboel leuke en lekkere dingetjes gekocht! Dat gaat zeker gezellig worden.

Ik wens je een heel fijn paasweekeinde toe, vol gezelligheid en dierbare ♥ mensen om je heen!

~ Irene ~


 ** Read the English translation of my cozy chat below! (Sorry for any mistakes!) **
Easter is for me mainly dominated by the crucifixion of Jesus and his resurrection, to know that he loves us so much and died for our sins, makes me quiet and grateful.

The kids are already looking forward to the egg hunt, and I secretly to play the Easter Bunny ;-) 
We are invited bij grandpa and grandma for a nice Easter brunch and grandma knowing she probably bought a lot of fun and yummy things! That will surely be cozy! 

I wish you a very nice Easter weekend, full of fun and with precious ♥ people around you!

~ Irene ~ 

   


Geen opmerkingen:

Een reactie posten