maandag 28 april 2014

Alleen Zijn ~ ♥ ~ Being Alone



Alleen zijn, ik vind het zo nu en dan echt heerlijk. Ik vermaak me namelijk prima alleen, het zijn voor mij momenten om echt even tot mezelf te komen, mijn hoofd leeg te maken, want tjonge wat kan het daar een drukke boel zijn! 
Echt even alleen zijn het is voor mij wel een puntje van aandacht, ik moet dit wat vaker in gaan plannen zodat ik mij zelf ook weer oplaad in plaats van door te gaan tot mijn energie op is. Gek is dat eigenlijk dat het opladen van jezelf minder belangrijk lijkt dan het opladen van je smartphone, trouw hang ik mijn telefoon 's avonds aan de lader, maar mezelf vergeet ik zeer regelmatig. Ik zou willen dat ik ook een knipperend lichtje had die aangeeft dat mijn batterij erg leeg begint te raken, hihi dat zou vast een bijzonder gezicht zijn.

Hoe dan ook, met een nieuwe week voor de boeg is het fijn dat ik me toch weer even bewust ben van het feit dat ik soms gewoon te veel door draaf en dat ik nu echt eens serieus moet gaan nadenken over het maken van een tijds planning, zodat ik ook tijd voor mezelf in kan plannen en alles wat beter kan verdelen, wie weet levert dit nog andere voordelen op? (meer tijd? dat zou fijn zijn.....♥ )

Ik wens je een mooie week toe!

~ Irene ~

 ** Read the English translation of my cozy chat below! (Sorry for any mistakes!) **

Being alone, I find it occasionally truly delightful. For I have no trouble just to amuse myself, it is for me a moment to really come to myself, to clear my head, because well, it can be a bit crowded in there. Really being alone is a point of attention for me, I should plan this more often so I recharge myself again instead of using  al my energy until there is nothing left.
Actually it is strange that charging yourself seems less important than charging your smartphone, I hang my phone every evening to the charger, but I forget myself very regularly. I wish I had a flashing light that indicates that my battery begins to run very empty, lol that would certainly give a particularly sight.

Anyway,  I have a new week ahead  and it's nice that I still aware of the fact that I have sometimes just too much going on and that I really need to take it seriously to start thinking about making a time schedule. So that I can plan my time, including time for myself, who knows it may deliver other benefits? (more time?  That would be nice.....♥)

I wish you a beautiful week !

~ Irene ~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten