maandag 9 december 2013

Werk aan de winkel!

Design Jalien Cozy Living - quote

Om iets klaar te krijgen moet je er aan beginnen... als ik zo om me heen kijk, weet ik eigenlijk niet zo goed waar ik beginnen moet! De kerstboom staat klaar, tot nu toe hangen alleen de lampjes er nog in. In de woonkamer lijkt er een ontploffing plaats gevonden te hebben, ik breek mijn nek bijna over de sinterklaas cadeautjes van de kinderen en ik heb zelf ook een grote bijdrage geleverd aan de rommel op de eetkamertafel. Het is wel heel duidelijk dat wij hier geen kaboutertjes hebben die een beetje helpen met opruimen! (tenzij ik mijn kabouterpak aantrek)
Dat wordt vandaag eerst maar beginnen met opruimen van mijn eigen knip & vouwsels, allemaal test producten voor de kerstbijdrage in de webwinkel. Dat is overigens de enige plaats waar het wel netjes is en waar (een gedeelte) van de nieuwe kerst printables eindelijk te bewonderen zijn! ( Je vindt ze hier)
Ik heb het er van het weekend nog behoorlijk druk mee gehad, ik bedenk wel eens wat, maar de uitwerking voldoet niet altijd aan mijn eisen en wensen, dan zit er niets anders op dan terug te gaan naar de basis en opnieuw te beginnen met ontwerpen.  Er zitten nog een aantal ideeën in de pen, ik hoop die ook spoedig toe te kunnen voegen aan de webwinkel.

Werk aan de winkel dus! Vandaag zal ik dit niet te letterlijk opvatten en vooral aan het werk in huis gaan! ;-)  Wat staat er vandaag op jouw planning?

Fijne maandag!

x Irene x   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten