maandag 16 december 2013

Kopje Warme Thee...

Jalien Cozy Living

Met een warme kop thee voor mijn neus en een zakdoek in mijn hand, zit ik vandaag al snotterend (sorry) in een dubbele trui, dit blogbericht te schrijven. Ik vond het van de week al zo bijzonder dat het hele gezin liep te snotteren en hoesten en dat ik nergens last van had... beter gezegd, nog nergens last van had.
Nou dit weekend was het flink raak hoor, bijna geen oog dicht gedaan vanwege een dichte neus, zeer voorhoofd en een vervelende zere keel. En dat allemaal net op het moment dat je nog 101 andere dingen wilde gaan doen. Ziek zijn daar heb je eigenlijk nooit tijd voor hé?
Ik hoop dat ik me in de komende dagen snel weer beter zal voelen, tot die tijd  pruttelen we maar een beetje verder ;-)

Ik wens je een gezonde nieuwe week toe!

x Irene x                      

Geen opmerkingen:

Een reactie posten