vrijdag 27 december 2013

Een dag na kerstmis....



After Christmas Forever
Bron Foto: artsy.net


Vreemde dagen zijn het zo bij elkaar met al die feestdagen en dat midden in de week, ik heb het gevoel dat ik nu al twee zondagen achter de rug heb en dat terwijl het weekend nog moet beginnen!
Ik kan er niets aan doen, maar zodra de kerstdagen weer voorbij zijn begint het bij mij alweer te kriebelen, het liefst zou ik aan de voorjaarsschoonmaak willen beginnen om het voorjaar met open armen te ontvangen.... Dit is misschien iets te enthousiast... waarschijnlijk valt het me daarom ieder jaar ook zo tegen als het voorjaar zoooolang op zich laat wachten ;-)
Gelukkig staat mijn kerstboom er nog wel wat gezonder bij dan de boom op de foto hierboven, anders was de keuze van het opruimen van de kerstspullen zo gemaakt!

Nog maar even genieten dan van de kerstdecoraties en alvast een beetje inspiratie op doen voor wat winterdecoratie, zodat ik niet te vroeg het voorjaar in mijn lijf voel.  Op de een of andere manier associeer ik de winter alleen met de kerst, zodra dat voorbij is dan mag de winter ook wel stoppen, zeker als we weer geen witte kerst hebben gehad ;-) 

Volgende week zal mijn blog in het teken staan van de winter en de sfeervolle decoraties die je daarvoor kan maken, zo hoef je nog even niet te wennen aan de leegte die ontstaat bij het opruimen van alle kerstdecoraties.

Fijn weekend!

x Irene x







Geen opmerkingen:

Een reactie posten