woensdag 6 november 2013

Nieuwe DIY Brocante Sinterklaas Printables!

16 November is het alweer zo ver, dan mogen we Sinterklaas weer begroeten in ons land. Sinterklaas is voor mij vooral een feest van gezelligheid met elkaar, waarin de gezelligheid en de verrassende cadeautjes centraal staan. Het is een van mijn favoriete feestjes en ik vind het altijd leuk om de woonkamer dan een beetje te versieren.
Omdat de decoraties die je in de winkels kan kopen niet aan mijn 'brocante' wensen voldoen, ben ik de afgelopen weken weer druk bezig geweest met het ontwerpen van wat nieuwe brocante Sinterklaas decoraties.

De Brocante Sinterklaas lantaarn die ik vorig jaar (lees hier het bericht) heb ontworpen, wordt de afgelopen tijd veelvuldig aangevraagd. Het is erg leuk om te merken dat dit ontwerp van mij in de smaak valt. Nog meer reden voor mij om op dit idee door te borduren en er een aanvulling op te maken, speciaal voor de brocante Sinterklaas fans! ;-) 


Vanaf vandaag vind je in de webwinkel van Jalien Cozy Living onder andere een gezellige brocante Sint slinger, 2 lantaarns, nieuwe Sinterklaaslabels en een ontwerp voor een brocante sinterklaas cadeauzakje. Allemaal leuke PDF bestanden waar je eenvoudig zelf mee aan de slag kunt gaan, het is slechts een kwestie van printen, knippen en plakken!


Wil je eerst zo'n PDF bestand eens uitproberen? Vraag dan gerust Gratis de Brocante Sinterklaas lantaarn van vorig jaar aan. Dit kun je doen door een email te sturen naar info@jaliencozyliving.nl o.v.v. Brocante Sinterklaas Lantaarn. (Hier kun je er meer over lezen)

x Irene x      

Geen opmerkingen:

Een reactie posten