vrijdag 15 november 2013

DIY: Gezellige Wandplank

Grijs en wit - white couch
Bron Foto: www.welke.nl


Vorige week schreef ik een Decorate It Yourself bericht over het ophangen van fotolijstjes ( je kunt er hier meer over lezen) Ik vind deze plank aan de muur ook erg leuk, vooral omdat je er leuke spulletjes, fotolijstjes of andere tuttels op kunt zetten. De haken aan de plank geven je de vrijheid om er allerlei leuks aan op te hangen en ben je het zat, dan wissel je het eenvoudig om voor iets anders!

Zelf zo'n plank maken is in mijn ogen niet zo moeilijk....

Wat heb je nodig?

1 plank van ongeveer 20 cm hoog, lengte is afhankelijk van hoe lang je de plank wil maken.
1 plank van ongeveer 30 cm hoog, "                                                                                       "
7 houten boekenplank steunen ( hier te koop bij de Ikea)
7 haken of knoppen (meer of minder is uiteraard ook goed)

Hoe zet je dat in elkaar?

Schroef de boekensteunen vast op de beide planken (zoals op de foto), schilder het geheel in de door jouw gewenste kleur. Bevestig de haken op de plank. Schroef de plank op de muur. (schilder de schroefkoppen wit of plamuur & schilder ze netjes weg)

Zie je wel... in mijn ogen helemaal niet zo moeilijk! ;-)

Fijn weekend en tot maandag!

x Irene x

 Ps: Morgen heb ik nog even een bericht om de facebook actie extra onder de aandacht te brengen, nog een weekje en dan wordt de winnaar bekend gemaakt! Doe dus vooral mee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten