donderdag 31 oktober 2013

DIY: Lintjes-Houder

painted paper towel holders. cutesy storage for ribbon
Bron foto: thecottagemama.com


Wanneer je een echte creatieveling bent, ben je waarschijnlijk ook wel in het bezit van leuke, lieve, mooie, schattige, kleurige lintjes. Ik word altijd hebberig van bakken vol leuke, gezellige lintjes en heb er inmiddels dan ook al best wat verzameld.  Bij mij liggen ze allemaal in een mandje, heel netjes door elkaar en in de knoop, echt heel handig joh, als je een lintje wilt gaan gebruiken ;-)
Het idee op de foto hierboven kwam ik tegen op Pinterest en ik denk dat ik hier toch maar eens mee aan de slag moet.
Je maakt de lintjes-houder eenvoudig door een vierkant of rond blokje als basis te nemen, boor in het midden een gaatje waar je een rond stokje in vast kunt lijmen, gebruik voor boven op het stokje (om het geheel mooi af te werken) een houten knopje. Schilder alles in een leuk kleurtje en klaar ben je!

x Irene x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten