woensdag 11 september 2013

DIY: Een boeketje papieren rozen!

rose
Bron Foto: www.duitang.com



Een leuk vouwwerkje voor de aankomende donkere dagen, zeker met dit regenachtige herfstweer is het leuk om gezellig wat in elkaar te fröbelen. Ik was stellig van plan om zelf deze roos eerst uit te proberen voordat ik er hier op mijn blog een foto van zou laten zien. (dit ben ik wel vaker met meer dingen van plan... ) Echter is het me ook nu weer door gebrek aan tijd niet gelukt.... en om eerlijk te zijn, ik weet ook niet zeker of dat vouwen wel echt iets voor mij is, het ziet er best een beetje priegelig uit. (niets voor mijn grote handen! haha)
Tijd gebrek... ik zit op het moment een beetje in de klus Flow... we hebben van de zomer de badkamer aangepakt, deze is bijna klaar... het wachten is nog steeds op het nieuwe raam, maar dit zal nu niet zo lang meer duren. Ik ben daarna maar meteen doorgegaan met de overloop en onze slaapkamer, ach waarom zou je ook op 1 plaats tegelijk bezig zijn! ;-)
Iedere dag probeer ik toch wel het een ander aan schilderwerk uit te voeren, hierdoor hou ik alleen geen tijd meer over om nieuwe fröbel projectjes te beginnen. Ik hoop dat dit over een paar weekjes weer anders is!

Mocht je vouwen nou helemaal te gek vinden en deze rozen gaan maken, laat me dan even weten hoe leuk/moeilijk/ super of misschien wel vreselijk (leuk) je dit vond! En misschien wil je me wel een leuke foto van het eindresultaat mailen!

Ik wens je in elk geval veel fröbel plezier!

x Irene x


Geen opmerkingen:

Een reactie posten