maandag 23 september 2013

Cirkeltje Doorbreken...

MONDAY QUOTE #3 © Fräulein Zuckerwatte - www.fraeuleinzuckerwatte.de - www.facebook.com/fraeuleinzuckerwatte
Bron Foto: fraeuleinzuckerwatte.de


Vliegen de weken ook aan jou voorbij? Iedere week keren dezelfde dingen terug en voor ik het weet zijn we weer een week verder. Het is best fijn een ritme te hebben, te weten wat er allemaal staat te gebeuren en hierin gewoon je ding te doen. Maar zo nu en dan ben ik me ervan bewust dat alles zo
vertrouwd en voorspelbaar is dat het weer tijd wordt voor een nieuwe ervaring. En die ervaring hoeft niet raar of bijzonder te zijn, al is het alleen maar een keer een paar boodschappen halen in een supermarkt waar je anders nooit komt. Gewoon even dat 'vertrouwde' cirkeltje doorbreken en een nieuwe ervaring opdoen. Ik merk dat het mij goed doet als ik dit zo nu en dan doe, het opent mijn ogen voor andere dingen en laat mij meer genieten van de wereld om mij heen.

Stap jij ook wel eens uit je vertrouwde cirkeltje?

Ik wens je een hele fijne maandag toe!

x Irene x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten