vrijdag 16 augustus 2013

DIY: To Do Lijstje

To Do List - Jalien Cozy Living - Free printable - Gratis printen


Vandaag is het voor ons de laatste vrijdag van de vakantie, nog 1 weekendje en dan begint het 'gewone' leven weer. Ik heb genoten van de vakantie, ondanks dat we erg druk met de badkamer zijn geweest en we niet veel aan echt relaxen toe zijn gekomen. Het prachtige zomerse weer heeft een heleboel goed gemaakt. Het zal volgende week wel weer even wennen zijn, ik kan niet zeggen dat ik mijn wekker gemist heb ;-) Voor de kinderen is het wel weer goed geweest zo, wat regelmaat en vermaak op school zal ze goed doen. Voor mijn dochter begint het laatste jaar van de basisschool, een leuk jaar met veel 'laatste' dingen! Mijn zoontje mag groep 4 gaan verkennen, ook leuk!
Nu ik weet dat de vakantie er weer bijna op zit begint het in mijn hoofd ook weer te 'spoken' ;-) Ik wil graag onze nieuwe kasten echt in gaan ruimen, andere kasten moeten juist eens flink opgeruimd worden en zo zijn er nog meer van die klusjes die nog op me liggen te wachten.
Het is me duidelijk, het wordt tijd voor een To Do lijstje!  Er is namelijk niets leukers dan het afvinken van de klusjes die je gedaan hebt! ;-)

Ik deel graag mijn To Do lijstje met je,  je kan hem gratis downloaden door op de afbeelding te drukken, hem op te slaan en uit te printen! En terwijl je over je klusjes nadenkt, kun je de lijst eventueel gezellig inkleuren. Veel plezier er mee!

x Irene x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten