dinsdag 13 augustus 2013

Decorate It Yourself : Grijs met een beetje roze...




Decoreren kun je leren! Dit is mijn nieuwe motto. 
Vind je het ook moeilijk om je huis te decoreren? Zie je geregeld leuke gezellige hoekjes, maar lukt het jou niet om dit thuis ook voor elkaar te krijgen? 
Wie weet kan ik je de komende tijd hierbij een beetje helpen, aan de hand van voorbeelden, foto's of filmpjes, probeer ik iedere dinsdag het een en ander te laten zien en tips te geven. 

Voor vandaag heb ik wat spulletjes uit mijn kast gepakt, dit keer spulletjes die wat kleur betreft bij elkaar passen. Deze Grijs en Bruintinten combineren prima met elkaar door hun rustgevende karakter. Doordat de kleuren goed bij elkaar passen brengt dit eenheid en rust.

Zoals je op de eerste foto kunt zien, heb ik voor diverse vormen en groottes gekozen. Het is belangrijk wanneer je diverse spulletjes bij elkaar schikt, je niet kiest voor spulletjes die vrijwel allemaal dezelfde hoogte of vorm hebben. Probeer het een beetje spannend te maken door te kiezen voor verschillende materialen, kleurnuances, groottes en vormen.


Om het geheel een beetje meer 'pit' te geven heb ik tussen de decoraties een licht roze zijdebloem gelegd. Het roze trekt het geheel op en maakt van je decoratie een echte eye-catcher!


Zijdebloemen zijn tegenwoordig zo mooi om te zien en vormen ideale decoratie items! Ik gebruik ze regelmatig in mijn decoraties, zij zorgen vaak echt voor de Finishing Touch! 



Volgende week dinsdag meer decoratie tips! Dan laat ik zien dat je met wat eenvoudige kringloop vondsten, ook heel leuk kunt decoreren. 

x Irene x 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten