maandag 22 juli 2013

Verbeeld je...


Nu we zo druk bezig zijn met de verbouwing van de badkamer, merk ik dat ik echt uit kan kijken naar het moment dat ik weer in bed kan kruipen met een mooi boek. Ik lees graag boeken, het liefst een dikke roman waarin ik mezelf helemaal kan verliezen. Ik vind het fijn om mijn verbeelding te gebruiken en een hele andere wereld binnen te stappen. Op dit moment het liefst een wereld zonder stof, rommel en werk dat nog op me ligt te wachten! ;-)  Gelukkig begint de badkamer nu echt vorm te krijgen en kunnen we overgaan tot het installeren van de kranen, douchecabine en het toilet. Het zal nog wel eventjes duren voor dat dat allemaal op zijn plek zit, de vakantie van mijn man is jammer genoeg alweer voorbij.
Ik hoef me echter niet te vervelen, er wacht ook nog heel wat schilderwerk op me..... :-(

Verbeeld ik het me nou... of is het alweer bedtijd? ;-)

Ik wens je een verbeelding volle maandag toe!

x Irene x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten