dinsdag 23 april 2013

Kijk maar even in het laatje...

Bron: boligpluss.no



Ik zou best zo'n kast met zoveel laatjes willen hebben! Daar kan ik toch heel wat leuke hobby spulletjes in kwijt! Het blijft wel bijzonder dat zulke afgeleefde meubelen zo erg in trek zijn, als je 10 jaar geleden zo'n kast in je woonkamer had staan, dan had men zich afgevraagd wanneer je eens iets nieuws ging kopen. Het nostalgische karakter van de kast en de kleur spreken mij erg aan.
Zo'n ladekast is ook wel heel leuk als de kinderen op zoek zijn naar een schaar of een potje lijm! 'Mam waar is de lijm?' 'Kijk maar in het laatje lieverd....' Daar zijn ze wel een poosje zoet mee, met zoveel laatjes! ;-)

Bron: imgfave.com


Op deze kast ben ik jaloers! Wauw... al die stofjes, mooi op kleur... dat wil ik ook! ;-) 
Deze foto laat heel duidelijk zien, hoe handig een ladekast kan zijn voor al mijn hobbyspulletjes! 
Hoe berg jij je hobbyspulletjes op? Staat alles opgestapeld in kratjes, netjes in de kast of ergens in de hoek van de kamer in een grote tas? 
Ik ben er heel benieuwd naar! Laat gerust een reactie achter! 
x Irene x 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten