dinsdag 12 februari 2013

Knus & Cozy...

                                                                                   Source: tinywhitedaisies.tumblr.com via Jalien on Pinterest


Heb jij ook een bepaald plekje in huis omgetoverd in een gezellig knus en cozy hoekje waar je zalig in weg kunt kruipen om even lekker te ontspannen?  In mijn huis heb ik nog niet helemaal het geschikte plekje gevonden, misschien komt dit doordat ik nog zoveel hoekjes heb die ik moet opknappen. Als ik naar de foto's kijk die ik in dit blogbericht heb geplaatst, dan trekt het gezellige, knusse mij wel heel erg aan. Lekker met een goed boek wegkruipen in een hoekje waar je niet gestoord zal worden.
Heb jij ook zo'n lekker knus hoekje in huis?  Laat gerust een reactie achter en vertel me er over! Misschien breng je me wel op een idee om hier in huis net zo'n knus hoekje te creëren!
Voor nu moet ik het echter nog even met deze gezellige foto's doen.....

                                                                                            Source: Uploaded by user via Jalien on Pinterest


                                                                                    Source: mysigaheestrand.com via Jalien on Pinterest


                                                                                Source: presentfromme.tumblr.com via Jalien on Pinterest


Geen opmerkingen:

Een reactie posten