dinsdag 8 januari 2013

Winterhuis...



                                           Source: whippedstyle.com via Jalien on Pinterest


Zodra de kerstversieringen weer in de doos verdwijnen voor het volgende jaar, voelt mijn huis altijd erg leeg aan. Op dat moment begin ik al te verlangen naar de lente met haar frisse groen en zachte kleuren. Ik vergeet keer op keer te genieten van de winter, alsof alleen de kerstversiering bij de winter hoort en er daarna een groot leeg geheel ontstaat tot aan de lente.  Waarschijnlijk lijkt de winter daarom ook zo ontzettend lang te duren.... ik vergeet te genieten van het koude winter weer, de knusse warmte in huis.
Dit jaar wil ik het anders doen, na de kerst wil ik mijn huis voorzien van wat gezellige winterse hoekjes. Wit zal hierin de basis kleur worden.

                                                                                       Source: boletteshus.blogspot.nl via Jalien on Pinterest

Ik vind deze lantaarns een goed voorbeeld van een winters tafereel. Gevuld met wat mos, witte kaarsen en hyacintenbollen. Ik zou er nog een klein beetje kunstsneeuw overheen strooien om het geheel af te maken.

                                                                                Source: dustyluinteriors.blogspot.com via Jalien on Pinterest

Ik hoop dat deze foto's ook voor jou een inspiratie zullen zijn om nog even te genieten in je eigen winterhuis!

                                                                                 Source: alifeofbeautyandgrace.tumblr.com via Jalien on Pinterest


                                                                                             Source: annixen.blogspot.com via Jalien on Pinterest


                                                                                       Source: frokeniknopp.blogspot.dk via Jalien on Pinterest


                                                                                       Source: leboudoirgourmand.fr via Jalien on Pinterest


Geen opmerkingen:

Een reactie posten