maandag 14 januari 2013

Maandagochtend...

                                                                               Source: laurawinslowphotography.com via Jalien on Pinterest


Het is (al)weer maandagochtend! De dagen vliegen voorbij, ik ren nog net niet achter de wijzers van de klok aan, maar rustig slenteren is er ook niet bij.
Vandaag heb ik voor jou en zeker ook voor mezelf, een quote om eens even over na te denken en de maandag goed te beginnen! Zo nu en dan heb ik dat even nodig, wijze woorden of woorden met een boodschap. Ze brengen me weer even terug naar het hier en nu en helpen me om op de juiste weg te blijven, namelijk het volgen van mijn dromen en die dingen te blijven doen die me gelukkig maken!

Ik wens je een hele fijne maandag toe!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten