vrijdag 25 januari 2013

DIY Valentijn brocante ansichtkaart boekje...

DIY Valentijn kaartenboekje van Jalien.nl

Wil jij mijn valentijn zijn?
14 februari is het weer zo ver, de dag van de liefde! Ik heb een brocante DIY ansichtkaart boekje gemaakt. Het boekje bestaat uit een afbeelding van een echte oude valentijnskaart, met daarachter 13 bladzijden zoals je hieronder op de foto ziet.

DIY Valentijn kaartenboekje van Jalien.nl

Op elke bladzijde staat een zinnetje dat je aan kan vullen met je eigen woorden, bijvoorbeeld 'Ik vind je lief omdat...' of  'Als ik in je ogen kijk...' Op de laatste bladzijde plaats je de lege kaart, waar je zelf nog wat laatste woorden kunt schrijven. Zo is het net alsof je meerdere ansichtkaarten schrijft aan je lief! De romantische brocante uitstraling past helemaal in de sfeer van valentijn en doordat je dit helemaal zelf kunt maken is het ook nog eens iets heel persoonlijks!

DIY Valentijn kaartenboekje van Jalien.nl

Ik heb de kaartjes uitgeprint en ze op een gezellig vintage kartonnetje geplakt, zo krijgen de kaartjes stevigheid en ziet de achterkant er direct leuk uit. Je zou de achterkant ook nog kunnen voorzien van foto's om je boekje nog persoonlijker te maken.

DIY Valentijn kaartenboekje van Jalien.nl

Wil je ook aan de slag met dit valentijn boekje? Stuur dan een email naar info@jalien.nl o.v.v. Valentijn boekje. Ik stuur je dan zo spoedig mogelijk het PDF bestand toe.
Heb je meerdere leuke DIY projecten gezien? Schroom niet en vraag ze gerust via een email aan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten