vrijdag 11 januari 2013

DIY Een pot vol Herinneringen...

                                                                               Source: naptimedecorator.blogspot.com via Jalien on Pinterest



Een pot vol herinneringen! 
Is dit geen leuk idee om zelf te maken? Goed, de foto die ik heb gevonden is niet zo bijzonder, het idee er achter des te meer. Vul het hele jaar door je glazenpot met leuke, fijne, waardevolle herinneringen. Aan het einde van het jaar, bijvoorbeeld op oudejaarsavond, pak je je pot vol mooie herinneringen erbij en lees je ze allemaal nog eens door. Hoeveel van die herinneringen was je eigenlijk al vergeten?  Ik ga er dit jaar mee beginnen, een lege pot heb ik al, ik heb alleen nog geen tijd gehad om er iets van te maken. Je zou hiervoor uiteraard ook heel goed het DIY project van de brocante spaarpot kunnen gebruiken. (lees er hier meer over) Vind je het een leuk idee en ga je zelf ook aan de slag om een pot vol herinneringen te maken? Stuur mij dan een foto van het eindresultaat, ik ben reuze nieuwsgierig!
Je foto plaats ik hier in dit blog-bericht als voorbeeld voor anderen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten