vrijdag 4 januari 2013

DIY Boekenlegger...



Voor de Do It Yourself  vrijdag heb ik vandaag voor de echte boekenwurmen een leuke boekenlegger gemaakt. Een boekenlegger is altijd handig, ik gebruik meestal een of ander klein, pieter peuterig stukje papier wat ik ergens vanaf heb gescheurd. Voldoet natuurlijk ook, maar staat lang zo gezellig niet als deze boekenlegger en zo'n papiertje raak ik altijd weer kwijt.



Het is wel een leuk gezicht zo'n thee labeltje uit een boek, het is net of je in je boek een kopje thee aan het maken bent. De boekenlegger is leuk om voor jezelf te maken, maar ook om weg te geven!  
Een lief zelf gemaakt cadeautje voor je moeder of vriendin, achterop het theekopje kan je zelf nog een leuke boodschap schrijven. Wil je ook deze leuke boekenlegger maken? Stuur dan een email naar info@jalien.nl o.v.v. Boekenlegger Theekopje, ik stuur je het PDF bestand met het patroon dan zo spoedig mogelijk toe.
 DIY boekenlegger van Jaliencozyliving.blogspot.com



Geen opmerkingen:

Een reactie posten