zondag 7 oktober 2012

Een kleine schat in de kast...








zeep jalien
Vandaag vond ik een kleine schat in een kast vol rommeltjes.... Ik denk dat iedereen wel zo'n kast of een plank heeft, die vol ligt met rommeltjes die we niet weg willen doen.
Deze twee heerlijk geurende stukken zeep lagen al heel lang in mijn kast verstopt... Zonde!
Ik ben geen echte zeep gebruiker, tenminste niet van die massieve stukken zeep. Geef mij maar liever de vloeibare variant. Ondanks dat ik de zeep dan niet echt gebruik, heb ik het ook niet over mijn hart kunnen verkrijgen om het weg te doen.

jalien.nl

En daar ben ik nu wel heel blij mee! Ik vind ze een lust voor het oog, de ruwe vorm geeft me een nostalgisch gevoel. Het roept een bepaalde sfeer in me op die ik aan de hand van de foto's heb geprobeerd te vangen.

zeepschotel hortensia

Uit onze webwinkel heb ik een prachtige zeepschotel gepakt.. een nieuwe schotel... met de uitstraling van vervlogen tijden.  

zeepschotel

Alles bij elkaar schept een sfeervol, heerlijk ruikend hoekje in de woonkamer!


De zeepschotel vindt u hier in de webwinkel.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten